Saturday, October 10, 2009

akhirnye...~

assalamualaikum....

rasenyer mmg dh lama x update blog neyh...
yg menjadi hairannye jumlah pengunjung makin bertambah plak...
trime kaseh sumer..
entry kali ni hadiah buat anda...hahaha

2,3 ari lepas aku dikhabarkan dgn brite gumbira..hehe
k.anis yg tlh selamat melahirkan anak sulungnye...baby boy plak tuh...mesti comey...
k.nad yg kelihatan cantek ngan baju tunangnya...
k.faridah yg menghitung hari utk melangsungkan perkahwinannya...hehe
mereka sedang melalui hari2 bhgia mereka..
pe lg yg dpt membahagiakan seorg wanita selain dr melalui hari2 bahagia mereka...

as for me...
aku berharap satu ari nanti aku sempat utk melalui saat2 itu..
aku juga ingin meraikan hari2 bahagiaku...
bersama org yg aku syg...
tiada ape yg lbh manis dr menjadi seorg isteri dan seorg ibu...
kerana itu adlah jihad bg seorg wanita..
jihad seorg isteri adlh utk suaminya..
dan jihad sorg ibu ktka melahirkan anaknya..

subhanallah..
telah ALLAH ciptakan wanita itu ckp indah...
dan aku bersyukur..krna aku adlh wanita..
semoga aku dapat menjaga diriku utk menjadi apa yg terbaik utk ku...




~dunia adalah perhiasan dan sebaik perhiasan adalah wanita solehah~ =)


untuk dirinya....
diri ini mugkin penuh dgn kekurangan...
tidak mempunyai rupa..
tidak pandai bergaya..

namun diri ini hanya ada satu...
satu hati yang tulus dan ikhlas menyayangi dirimu~
dan ku tahu..segala2nya adalah ketentuanNYA...

No comments: