Tuesday, April 28, 2009

Alhamdulillah....

syukur ku panjatkan kehadrat ilahi....

ari ni rsult kuar...spt bese prsn aku cam rlek je...xkesah..mgkin aku jenis org yg redha atas pe yg tlh aku usahakan...but rsult kali ni mmg aku terkejut sgt....pe yg aku sangkakan xmenjadi kenyataan malah berlebihan pula...alhamdulillah...syukur sangat...terima kasih ya ALLAH....terima kasih atas segala nikmatMU padaku...

ms exam ri tu aku rse cam truk sangat...ngan malas yangt teramat sngat hanya tuhan je yg tahu...ngan sok nye paper aku leh habiskan 1 siri drma jepun...ish3...xtaw nk ckp...ngan rumate ku yang agak kurang ajar dan xde manners...terjerit2..pasang lagu kuat2...ketawa mengalahkan belinda dalam cite emil emilda....(ketawa tahap melampau)...tensen sgt ms tuh...dan aku serahkan sumenye pada ILAHI....dan akhirnya aku bersyukur sangat...aku terlalu gembira...nikmatNYA padaku cukup besar..masyaALLAH..segala puji2an hanya aku serahkan padaMU....syukur sangat...

dan terima kasih gak lat sumone yg bg support ms exam ri tuh..mekasih...mekasih sangat sb bg support kt tqah...mmg support tu membantu menaikkan semngat tqah....insyaALLAH tqah akan doakan tuk *** gak....

~niway...as a conclusion....jg hubungan kita dengan ALLAH...insyaALLAH DIA akan menjaga kita dengan baik....AMIN~

No comments: