Saturday, January 24, 2009

Ini adalah tagged yg ke2 di’kena’kan oleh farhana abu bakar jgk…dye yg srh wat..hehehe

1) do you think you are hot?

yup...tp bl cuaca pns je la...very hot!!

2) upload your favourite picture of you.

byk la...tp this is one of it...hee...


3) why do you like this picture?

sb ade org kate nmpk ayu je pic ni...hahahaha....org tu yg kte..not me okay!!hehe

4) when is the last time you ate pizza?

cuti sem break ari tu...wif my sisters and my niece....miz pizza a lot!!!!!hawaiian chicken..nyum2..

5) the last song you listened to?

Yasin....rindu padamu...old song..ala yg wardina belakon dlm klip video tuh...hehe

6) What are you doing right now beside this?

ym ngan farhana abu bakar ngan hafifi hafiz...farhana yg soh tls tagged neyh ms ktorg ym td...

7) People you tag

1~ Farhana Abu Bakar

2~ Dia

3~Nani

4~Far

5~Nadia

8) Who is number 1?

My bestie…kwn susah senang since we in 2ndry skul...

9) Say something about number 4?

she's one of my best fwen at udm...misz her so much!!!

10) How about number 3?

same wif number 4....misz her so much too!!she's so funny..hehe

11) Who is number 2?

the one who I alwayz waiting for......the one who can cheering my day and make me smile =)

but untill know...........never heard anything from him....

Fuh..selesai sudah =)

2 comments:

Anonymous said...

ha3..yg "Fuh..selesai sudah" 2 pon ko copy paste gak ek...ha3~

mane2 n3 mesti ade 'dia'..
jelesz ni..he3

aNnisha said...

hehehe...alala..mn2 pun ade jgk kn farhana abu bakar.....

can't stop from thinking of him lol!!huhuhu..so poor of me..huhu =(